Bas oh bas, tolong jangan lambat lagi. Penat saya nak tunggu!
11 January 2012

Assalamualaikum ebelibadi. Hari ini saya balik lewat sikit. Buat study group dengan classmates. But befo' that, kita-orang dah jumpa meja guru kelas kita-orang balik. Awal-awal tahun ni kelas kita-orang belum kemas dan cantik lagi. Yelah, haritu PMR guna kelas kita-orang jadi bersepahlah, kan. By the way, saya ditugaskan untuk membuat kata-kata hikmat. Tapi, masalahnya sekarang ai tatao nak cari kotak kat mana.

Okeh okeh, itu bukan benda yang saya nak ceritakan. Saya nak cerita pasal bas. Haishh, ai geram betuul lah dekat bas awam nih. Dari pukul 2.30 petang ai tunggu 3.30 petang baru bas sampai. Bas yang pergi ke arah Chowkit dah 3 kali lalu depan bus stop tapi bas yang nak menuju B.B Selayang, lambat gilos!

Dari hujan tak turun sampai hujan turun sampai hujan tu berhenti baru datang bas tuh. Penat tao tunggu bas. Dah ler tempat duduk kat bus stop tu besi je, naik keras buntut gua! Nasib baik harini pakai half uniform kalau tidak panas pakai baju sekolah.

Satu lagi saya mau cerita, harini saya seorang jer budak perempuan dalam kelas saya pakai uniform. Naseeb baiklah ada dua orang budak lelaki pakai baju unit uniform mereka-orang. Semalam terlufa mahu tanya dekat mereka-orang. Mwahaha. Adios amigos! Kbai..