Lama tak online
9 January 2012

Assalamualaikum semua :p *bulatkan mata* Mwehehe, blog ai dah bertukar wajah lagi. Black to white. Ooo Emm Kee, superdull betulkan blog baru aku ni. Kalau anda yang tak suka, boleh blahh dari sini tapi kalau siapa yang masih tak suka tapi sebab nak baca post saya, jemput-jemputlah baca.

Jap jap, saya bukan nak cerita pasal blog tuan-tuan dan puan-puan. Saya nak bercerita tentang sesi persekolahan saya tahun 2012. Lebih kurang seminggu saya tak hapdet ini blog. Sudah bersawang, berhabuk dan siap ada labah-labah lagi. Gurau jep -__-

Haritu online selepas habis hari pertama sekolah, ai tengok ramai blogger yang hapdet pasal first day mereka-orang. Mula-mula, teringin jugak nak hapdet pasal tu tapi buat apa, mesti orang tak nak baca sebab ramai sangat yang buat macam tu. Jadi kensel sajalah.

Jadi untuk nak cerita jugak pasal sekolah, saya hapdet selepas 4 hari bersekolah ;-> So far, tiada masalah. Ketua tingkatan tuut dan penolong tuutt. Tak boleh bagitau nanti empunya badan marah. Ada banyak cikgu-cikgu sekolah kami yang tak pernah mengajar kami, mengajar kami. Cikgu Science, no comment. Cikgu Math, err ada comment tapi tak tau nak tulis hape.

Banyak lagi sebenarnya but ai malaslah nak tulis. Just beberapa orang cikgu je yang still ajar kami. Tahun ni, kita-orang dapat 1 kelas budak-budak junior yang baharu. Belum kenal lagi sebab malas nak hambik tahu. Guru kelas kita-orang, cikgu baru pindah sekolah kami. Suppose to be our last year class's teacher but she moved. Hurmm, whatever. 5 Jan behdey dia, kita-orang pun wish la melalui mesej and then she call us T.T Rindunya dekat dia :*(