#Random
13 January 2012

Assalamualaikum gais! I got a really, really bad feeling. Urgh! #Abaikan!

#Random 1
Harini ada subjek Pendidikan Seni Visual. Minggu lepas cikgu suroh buat lukisan yang cikgu bagi dengan ada latar belakang. But today, more more BAD! Okeh, semua kenalkan Dato' Haji Mohammad Nor bin Khalid, famously known as Lat. Diakan ada buat cerita pasal Lat Kampung Boy, kan? Harini cikgu PSV kita-orang bawa sekeping lukisan yang dia lukis. And guess what? Cikgu suruuh kita-orang lukis balik! Mula-mula ai buat gambar nenas lepas tu cuba nak buat pokok tapi tak jadik. Cikgu check setiap meja, sampai kat meja saya cikgu ketuk meja guna botol air saya. Marah lettew tapi tak marah pun. Pastu cikgu saya lukiskan sikit-sikit batang pokok. Yang selebihnya buat sendiri. Haiyooo! Pastu cikgu pergi dari meja saya. Ai dalam hati dok nyanyi gubahan lagu Disaat Aku Mencintaimu by Dadali; Mengapa kau pergi, mengapa kau pergi. Disaat aku memerlukan dirimu. Tolonglah lukis lagi kalau boleh sampai habis. Mwahaha, tuler padahnya tak khoti melukis. Tangan kayu!

#Random 2
Harini jugak saya kena bertugas dekat library. Saya kemaskan buku, sapu sampah, fotostat dan solat Zuhur. Waktu dok sapu lantai, barulah saya tahu kenapa emak-emak selalu pegang pinggang dia bila menyapu. Rupanya lenguh dan sakit pinggang! Kenapalah kau pendek sangat penyapu? Kebas-kebas pinggang aku. Pastu saya baliklah dah pukul 3.30 petang. Isk isk! Sepatutnya pukul 4.30 petang baru balik. Nak buat guano, haritu balik pukul 4 petang, bas lambat sampai. Time nak salam dengan cikgu, cikgu kata; 'Minggu depan balik pukul 4.30, tau'. Ai know, cikgu marah sebab aku balik awal ;~;>