Semalam aku tengok RA.ONE
23 December 2011



Assalamualaikum ..
Hai ghais ! Whatchu doing last night ? Blogging , surfing or sleeping whole day ? Yeahhh ! Enough is enough ghais .. Do some exercise that can make you feel more freshh today ! #my Eng too baaad ! Ok , dah dah . Aku nak cerita benda alah lain , benda ni pulak aku cerita . Tapi ada kaitan jugak . What , where ? The first question 'Whatchu doing last night' . Thats the thing I want to share with ya . Last night , Im watching Indian story #hunko humiso churalo . Aipp ! Bukan cerita tu lah .. Cerita yang bakal aku nak ceritakan ni ialah cerita RA.ONE . Siapa pernah tengok angkat kening belah kanaaan *stop it* Just kidding mate . Cerita ini sebenarnya dah lama kot . Abang aku baru beli semalam , and aku terus tengook . Tambah-tambah hero India aku berlakon , siapa lagi kalau bukan Shrarukh Khan *phewwitt* Sebenarnya aku nak tengok cerita Ombak Rindu tapiiiii VCD dia tak ada lagi . Hurmmmm . Ekcelii , abang aku ada beli satu lagi VCD , Misteri Jalan Lama . Siapa takut ? Angkat kening belah kiri . Kuakuakua . Tapi tak sempat lah nak tengok semalam . Habis cerita RA.ONE pun da pukul berapa , ngantuk sudahh . So , I think I gonna watch it todayy . Ok , byeeeeeeeeeeeeeeee ..

Asyik kalaaah je main Counter Strike . Fedup aku !