Keputusan PMR dah keluar untuk tahun 2011 . Aku pulak next year :)
23 December 2011


Assalamualaikum ghais ! As you know , blog aku ada perubahan sikit *asyik berubah je kan* Yang navigation dekat tepi sebelah kanan korang tuh . Aku ambil navigation tuh dari template yang direka Sis Nazihah . Ada kat bahagian Creditz tuh . Ok , enough is enough ! LOL :P Actually bukan nak cerita pasal template semua bagai nih . Aku nak cerita pasal PMR . Tahun ni , kita akak Form 3 dah dapat resullt . Tahun ni ada peningkatan dari segi bilangan orang yang dapat straights A . Am I right ? *pangg* So congrats buat diorang yang dapat good result . Sebenarnya , semalam aku tengok berita . Lepastu teringat pulak nak post pasal PMR . Sebab apa ya ? *pangg lagi sekali* Sebab next year I pulak tahu ! Eee , ngerinya . Siapa sama dengan I angkat jari telunjuk tangan kanan dan kiri #guna perkataan 'I' tak boleh blahh ! Ok , good girl good boy . Finger down please #speaking pulak dah .. Jadi aku rasa maybe aku jarang-jarang update blog kot . Atau pun tak bukak langsung .. Need to concentrate for my examination . Tahun 2012 kena banyak baca buku dan buat latihan . Have to work hard ! Yeahhh .. Tapi kan waktu nak masuk dewan tu mesti dup dap dup dap kan ? Relax dude .. Everything gonna be fine . Macam UPSR dolu-dolu . Takkan tak ingat kot , cakap-cakap 'good luck' kat kawan tu apa ? Lupa dah ? Cheese cake betuuul la .. Aku pun dup dap dup dap jugak ni but , its for our future , aite ? Kalau kita berusaha keras nescaya masa depan kita akan ceraaah .. *Amin*