School time!
27 December 2011

My love :p

Assalamualaikum my ohsem reader! Burr *muka mintak penumbuk*. Dushhh, kan sudah kena sebijik ;~> Hari ni saya tarak idea nak post, tapi boring tak buat apa-apa terpaksa saya fikirkan idea nak post hape. Blinggg! *buat muka macam ada mentol atas kepala*.

Dua tiga buah nangka;
Saya sudah ada aidea!

Har har. Pantun 2 kerat pun jadilah! Mungkin dah ramai blogger yang post pasal nih, but apa salahnya kalau saya post jugak *degil*. As you know, 2011 will leaving us and 2012 will coming, aite? Ai tengok dalam Facebook ai, ada Facebooker ni dia update status dia macam nih;;

Anda dilarang untuk masuk ke tandas pada 31/12/2011 pada waktu 23:59:59 kerana anda akan keluar dari toilet tersebut pada tahun hadapan !

One of them is Sis Lyssa :) Kreatif la jugak, enn? Malam 2011 yang terakhir nanti mesti ramai lagi yang akan update status bermacam-macam jenis joke. Ok, thats not the story. Its just for your info -___-

Ai nak cerita fasal sekolah :D Tak lama lagi sekolah akan dibuka untuk jualan murahmenyambung balik sesi pembelajaran kita yg dah lama kita switch off. Espesyeli, murid-murid yang baru lepas tadika *senyum jahat*. Mesti diorang menangis-nangis nanti, kan? Tapi for those yang dah kewl, relax mesti eksaited nak jumpa kawan-kawan baru.

2012, I hope that year will bring me luck! Also luck for you too...


Labels: