Ramai tak tahu lagi ..
27 December 2011

Assalamualaikum ghais. Dah lama saya tak update, ken? Takda idea nak update *muka sedih*. Btw, saya sibuk tengok DVD *senyum lembu*. Pshjfdh . Tapi tapi, harini ada inspirasi sikit nak update. Ngee ~~.

Jeng jeng jeng! Saya nak cerita pasal Shoutmix. Saya nak cerita pasal benda alah tu sebab ramai orang tak tahu lagi. Tak tahu? Apa yang tak tahu? Tengok pic kat bawah..


Ehem ehemm. Sambung balik. Ramai orang tak tahu yang Shoutmix nanti akan dikenakan bayaran. Saya tengok ramai blogger masih menggunakan Shoutmix semasa saya blogwalking.Saya tengok mereka tu macam tak click 'Important notice' yang ada dekat atas Shoutmix mereka. Bagi sesiapa yang sudah mengetahuui hal ni, anda boleh menggunakan perkhidmatan yang disediakan oleh CBox dengan free!


Jinyoung ai cute ken? Alolooo..