Cikgu oh cikgu
29 December 2011

Assalamualaikum and anneyonghaseyo chingus! Before I start talking-talking, ai nak cakap THANK YOU sebab korang sudi dok depan computer/laptop semata-mata nak baca post nih *buat muka perasan, syok sendiri*. Harini saya ada tukar sikit saya punya template. Penat gilosss saya edit coding dia taw! Sekarang ai pakai 1 column je sebab ai rasa 2 column kembang mambang semacam jer! So untuk puaskan hati, saya edit la jadi 1 column.

By the way, sedar tak sedar lagi 5 hari je kita nak sekolah. Bukan awok ler, kita-kita budak sekolah yang nak sekolah. Sekolah saya bukak sekolah 4/1/2012. Sekolah korang bila bukak? Same je eh? Apa-apa jelah yob. Janji kita tak sekolah sudaaah! Ekceli, saya masih tertanya-tanya siapa guru kelas saya. Hurmm, harap-harap bukan cikgu yang suka marah-marah. Tak kisah la cikgu apa pun janji kelas sama macam tahun lepas, ye idokk?! Kalau turun kelas lagi hampeh!


One more thing, cikgu-cikgu aku banyak yang nak pindah rumah sekolah. Tak tau la ramai mana tapi for the time being, 2 teachers will leave us #bajet speaking! First, our Form 1 Geography's teacher and the second teacher, our Form 1 and 2 BM's teacher :'( Maybe our Form 2 Math's teacher will leaving us too. Cikgu yang pertama, dengar cerita dapat naik pangkat jadi pengetua dekat sekolah lain. Cikgu kedua dan ketiga, rumah mereka jauh. Tsk tsk *muka sedih*.





Labels: