Fesbuk ke tewiter?
29 December 2011


Hai ghais! Petang ni saya asyik BW je. Hurmm, nak cari idea untuk edit template. Ish! Kau ni Sakinah, tak habes-habes nak edit template! Hihi *tutup muka*. Ai am so bored, sampaikan paksa diri untuk tidur. Tsk tsk *kesat hingus*. Tapi still tak boleh tidur T.T So, aibukak balik komputer untuk post sesuatu.

Seperti biasa, saya sentiasa kekeringan hingus idea ;~;> Tetapi saya akan cuba cari idea dan idea saya kali ni ialah FACEBOOK vs TWITTER. Heee, jadi dengan segala hormatnya jikalau anda tak suka dengan entri saya kali ni, dipersilakan untuk tukar channel blog lain.

Antara fesbuk dengan tewiter, yang mana lagi syiook? Fesbuk, tewiter, fesbuk, tewiter? Huh, blog? Of course blog yang lagi syiook tapi awok-awok, kita nak cakap pasal fesbuk dengan tewiter je, ok.

Fesbuk, dia boleh tengok secara meluas. Tapi tewiter boleh tengok dengan sempit je. Er, apa kau ni Sakinah. Entahlah, ai pun tak tau mana satu yang syok. Tetapi bagi saya, fesbuk ni banyak kawan-kawan dan cikgu-cikgu saya guna while tewiter ni banyak retis-retis jer, kawan pulak ciput jer. Mungkin kawan ai, malas nak buat kot.

Panjang melebar pulak entri ai kali ni, kenn walaupun tak sebenarnya. Dan sebenarnya ku mengha.. Menyanyi pulak ai nih. Ok daa, bye! Ai nak pergi tengok cerita Tentang Dhia.


Labels: ,