Akhirnya :'(
30 December 2011


Hai my gojesh readers *lambai tangan*! Hari ini saya ada idea nak buat entri pasal apa *senyum kambing*. Siapa dekat sini yang tengah baca entri ni, semalam dia tengok cerita Tentang Dhia? Giloss tak tengok, sebelum pukul 7 malam dah bertengek dekat depan TV! Har har, okeh okeh. Ai tahu u ol semua minat tengok drama-drama Melayu yang berebut-rebut ;.;>

Ai malaslah nak cerita panjang-panjang jadi ai cerita yang akhir sekali jelah. Akhir sekali, Zikir pun meninggal sekali dengan Dhia. Dhia meninggal sebab kanser while Zikir kena serangan angin ahmar. Waktu Zikir meninggal, dia peluk Dhia yang terlantar atas katil sebab Dhia dimasukkan ke dalam hospital. Nurse datang nak periksa Dhia tengok-tengok mesin Dhia tu bunyi tuuuut. And tengok Zikir pun tidur atas katil tuh.

Kejut punya kejut, tak juga bangun-bangun. Check nadi Zikir dah tak berdenyut. THE END. Ai rasa syiook jugaklah ending dia macam tuh. Baru best sebab abang ai kata ending happy tak best. Tapi yang ni, ending best ke tak best, ai pon tak tau. Tsk tsk *kesat hingus*. Sedihlah jugak kan T.T

Dah habis ai cerita Tentang Dhia, ai nak cerita pulak pasal Ombak Rindu. Semalm saya tengok cerita ni, tapi ai rasa macam biasa je. Sebab dia ada satu konflik je. Itupon sama je macam Tentang Dhia. Kena hasut dengan mak sendiri. Akhirnya, Haris dapat tahu Datuk Sufiah tu bukan mak kandung dia dan dia pergi balik dekat isteri dia, Izah. Mila pulak mintak cerai dengan Haris. THE END.

By the way, saya ada suatu hasrat la. Hasrat saya dalam dunia filem, saya nak Novel Andai Itu Takdirnya dijadikan filem. Baru syiok! Setuju tak setuju tak? Sebab cerita tu ada konflik yang lagi sedih. Sedih giloss T.T *kesat hingus*.

Panjang pulak entri saya kali ni, kan? Oklah, bye!