Aku hilang kad Touch n Go 3 (Last part)
15 September 2011

Assalamualaikum!
Ni nak cerite sikedd dengan korang semue.
*Nak cerite ape?
Tadi kat sekolah aku kan ade sambutan Hari Malaysia.
Superrrgempakkkkgilerterhebatttttt!

*Ape yg 'Superrrgempakkkkgilerterhebatttttt' tu?
Haha ^^
Kalau sambut Merdeka/Hari Malaysia
takkk sah kalau takde lagu yg berkaitan dgn Malaysia kan?
So ape lagi?
Waktu nyanyian tu, kitorang la yang paling kuat sekaliiii!
Hhahahaha.
Itu la yg superrrgempakkkkgilerterhebatttttt tu.

*Tajuk entry kau pasal kad Touch n Go kan? Yang ko melalak pasal sambutan tu pehal?
Huhuhu ^^rilek la~
Aku nak la jugakk kongsi cerite dengan korang :D
Lepas tu kan, ade Explore Race Sejarah.
Penatttt kudd lari sana sini!

*Yang korang lari sana sini tu buadd ape?
Kitorang kalau da pakai baju sukan tu memang enjoy abis la kan.
No 1-3(Form 2) kelas kitorang je.
Haha ^^
2 KRK the winner !

*Yelah Cik Sakinah ~~
*Ape yang ko nak cerite pasal kad touch n go kau sampai ade last part gitu?
Hahaha ^^
Sorry buat korang tertunggu tunggu.
Actually......
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
scroll down ke bawah lagi
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Jeng jeng jeng!
Kad Touch n Go aku telah di jumpai!
Huhu ^^
Kad,kad. Kenapa la kau ni nakal sangat?
Itu la! Nakal sangat!
Sampai sesatt ko kan?

Nasebb baik classmate aku yg baikhati terjumpe ko.
Kalau tidak aku makan tak kenyang , mandi tak basah.
Nak tau sebabb ape aku camtu? Sebab aku sayang ko la!
Ni nak kena cubit la kan?
Lain kali nak gi main kat mane2 bagitau aku dulu!

*Alhamdullillah. Jumpe kad ko jugak kan? Nak tengok rupe kad ko tu sikedd boleh?
Hihi ^^ Alhamdulillah. Boleh boleh!
Ni hah!

Haha ^^ Besar punyee!
Tapi kecikk je la kad aku macam kat bawah tu.
Yang besar ni utk majlis pelancaran die je.
Tu la yg special nye kad TnG aku ni.
Sebab versi kad aku, versi 1 Malaysia.
Yang lain versi Kad Rabbit(utk naik bas)