Aku hilang kad Touch n Go 2
14 September 2011

Assalamualaikum.
Nak tahu tak? Nak tahu tak?
Hari Jumaat ni kannnnnn............................cuti!
Haha! Of course la!

*Sebab ape eh?
Ishkk! Takkan korang tak tahu kot?
Kita merdeka pada 31 Ogos 1957 kan?
Tapi 'birthday' Malaysia 16 September larh!

*Birthday? Ape kehe nye ni?
Ape la korang ni!
Birthday dengan Merdeka lain lah!
Merdeka, Merdeka la.
Birthday, birthday la.

Maksud 'birthday' Malaysia bukan la macam birthday kite.
Maksud birthday Malaysia ialah hari pembentukan negara Malaysia.
Itu la die!
Hari Merdeka pula, hari yg kite bebas dari penjajah.
Tak sama, jadi sebabb tu kite cuti.
Ok, done!

*Dah dah! Straight to the point boleh tak?
Ok ok. Sorry sorry~
Haha ^^
Dah ramai tahu pasal kehilangan kad Touch n Go aku.
*Ramai macam mane?
Hihi, 8 orang je.
*Ramai kepalahotakkk kau!

Jeng jeng jeng!
Siape yang tak tahu pasal kehilangan kad aku?
Ni mesti tak bace blog aku tiap2 hari kan kan?
*Ko bukan famous pun nak kene bace blog ko tiap2 hari. Skali seminggu suda.
Yela yela. Aku tahu la siape aku. Sob sob.
Baca entry ni Aku hilang kad Touch n Go kalau korang belum bace ^^

p/s: lagu blog aku da ditukar! ^^