Tanpamu
16 September 2011

Assalamualaikum pembace semua!
Hihi ^^
Hari nak share sikedd dengan korang.
Korang ade tak lagu kesukaan?
Mesti ade kan? Kalau takk korang tak de perasaan la!
Hhaha ^^ Rilekk lar. Gurau je.

*Mesti la kitorang ade lagu kesukaan!
*Kalau tak, betul la ape yg ko cakap tu. Tak de perasan!!
*HAHAHAHA!!
Wowowowowo, rilek ar! Jangan eksaited sangat!

So aku nak cerite la sikedd pasal lagu kesukaan aku.
Hihi ^^
Lagu ni merupakan salah satu dari lagu tema filem Nur Kasih The Movie.
Siapa tau? Angkat tangan!
*Errr. Tak tau tak tau.

Tajuk lagu kesukaan aku tu ialah.......
Cube korang tgok kat sidebar blog aku tuh, yang atas sekali.
*Atas lagu youtube eh? Tanpamu tu eh?
Haha. Rite!
Pandai korang kan?
Meh aku kasi lirik die sikedd.

Tanpamu hidup jadi sunyi
Tanpamu ku seakan mati
Tanpamu bagai malam tanpa bintang

Tanpamu ku akan tersesat
Tanpamu tiada lagi hasrat
Tanpamu seakan jantungku berhenti

Kau yang terindah dalam hidup ini
Dan takkan pernah berubah selamanya
Aku terlahir hanyalah utk kamu
Jadi pelindung dirimu

Lirik die agakk jiwang siked kan?
Tersentuh tak korang?
Aku tersentuh gileeerr kodd!
Dengan suare Sabhi Saddi yg sedap ditambah lagi dengan kemerduan suara Helena.
Memang feel la!

Lol. Thats all!
And satu lagi aku nak bgitau, mybe aku takkan online da selepas ni.
Aku online la tapi rasenye jarang jarang la kodd.
Sebabb FINAL EXAM aku da dekat.
So aku akan berusaha utk 'tutup' FB & BLOG dari minda aku.
Kalau tak boleh aku gunting je wire komputer(macam boleh je)
Habis cerita! :P