New year new hope
18 December 2013


Dah lama tak menulis di blog ni. Ayat cliche ' berhabuk dah bersawang bagai '. Bulan terakhir di dalam 2013 telah setengah bulan muncul. Ok ayat apakah ini?? Hahaha ignore it.... Hari ini 18 Dis means besok ialah hari di mana keluarnya result PMR for the last batch, 98's. Aku pulak yg risau. Eh, kenapa pulak?? Sebab nk cari photographer utk tgkp gambar dorg ler. Nasib ada 3 org blehhh. Thanks to seniors. Less than 20 days, sesi persekolahan 2014 akan bermula. Urghhh hate it. Why why why?? Sebab Calon Sijil Pelajaran Malaysia akan dilekatkan di diri ini. Hate hate hate. Not ready even 10% ! Dah la nak kena catch up byk benda. Phsyics, Biology, Sejarah, Pendidikan Agama Islam and so on..........! Nasib baik pengaruh Facebook dan Twitter dah tak mencengkam leher aku. Tp byk kerja lah tahun depan...... Belajar lagi nak uruskan persatuan lagi. Arrrhhhhhhhhhh. Dilemaaaaaaa. Seriously dah nak form 5 dah???? Hmm i hope that i will be mature next year. Serious lah, aku ni mcm budak budak lg kot. Dah la aku ni tk suka baca suratkhabar. Isu apa yg melanda pun aku tktau so bila nk sembang ngan cikgu ke kawan ke ermmm rasa mcm malu je tktau apa-apa. Waaaaa, takut gila lah nk SPM sbb langsung tkda confident macamana aku confident tahun 2011 sebelum PMR 2012.