Masalah !!
5 March 2013

Assalamualaikum. Lama tak post kat blog nie. Awal-awal tahun ni sibuk sikit dgn aktiviti kokurikulum. ANd now tgh menduduki SPM. Opppssss!!! Ujian 1 la :p Haa, tahun lepas guwa amik PMR kan. So tahun ni guwa sudah tingkatan 4 :D Nak tahu wa masuk kelas ape? Rahsia lor :p

Hmmm, sekarang ni memang tengah stress baca buku. Why? Sbb pengetua kata siapa 10 pelajar yg kebawah akan masuk KAA!! Hal ini disebabkan.....kelas kitorang terlalu ramai org!! Sempit gilaaaaaa :( KAA tu aliran Sains Tulen jugak. Tp ermmm...kalau masuk KAA rasa macam menumpang plak. And then time dorang belajar Arab, bdk2 yg tk amik arab tu kena la keluar kelas. Huhuhuhuhuhuhuhu :'(

Saya tknak masuk KAA :( Saya nak duduk kelas saya yg sekarang nih :( Kelas yg dekat blok baru tu. Tp tkde la baru sgt.... Hmmmmm, hope I will not in the list of that 10 people. Harap-harap dpt keputusan yg elok dan bagus :) InsyaAllah.....

And now saya nak bagitau :D :D :D Ada Kursus Kenaikan Pangkat untuk ahli Kadet Polis. Saya mau pigi, saya mau pigi!! :D Harap-harap boleh pergi. Tak kisah la naik Koperal ke Sarjan ke, janji naik pangkat. Hehehehe.... Tp klau tk lulus dia punya ujian pun tkley gak an. Mesti dia tk kasi naik pangkat. Haish.... Hope dpt naik pangkat !! :D :D :D

Hmm, tapi Ilham kata yg kursus tu maybe Jumaat ni. And 3hari 2malam. Hari Sabtu tu dah la ada Pesta Pantun. Haiyaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! Manyak masalah oooooo. Haishhhh. Wa pining, wa pining.... Zzzzzz. K lahhhhh, bye! Assalamualaikum u olls.