Hyeeeeeeeeee evelibadi
5 November 2012


Helooooooooooooooooooooo . Weheheheuuuuuw . Long time no post entry maaa . Hahahahaha , peace no WAR =D

Okok , a bit of crazy up there . Hewhew :3 Dengan ini , dimaklumkan bahawa Nur Sakinah N. telahpun bebas dari PMR !!!! Hoyeaaaah . Okok , mmg tah pape je aku ni sebab PMR dah lama habis tapi aku baru je post entry pasal PMR . Lewls , agak busy sikit bulan nih dan aku teramat sungguh sangat PEMALAS sekali . Hehehehehehehe . Suka hati aku laaaaaaaa nak update pasal PMR cepat atau lambat =P

Okok , jgn melengah-lengahkan masa . Jom mula , 1 2 3 !

Errr , mulakan kebenda pulak nih ?

Mula kan menulis entry ler Sakinah oi .

Owhhhh , begitu .

Hehehehehehe , agak mereng sikit kebelakangan nih . Abaikan dan lupakan =D Okok , jom mulakan penceritaan ! After PMR , aku terus balik kampung . Walawehh , awal kan ? Because of some reason , my mum and I need to return kampung . Ok , English berterabur macam taik lembu je -,- Ehh , PMR dah lepas so English nak berterabur pun takpe laaa . Hahahahaha . Ops , stop gelak la budak ! Okok , balik seminggu je . Tak lama . Balik pun beause of some reason jugak .

Balik Selayang Isnin lepas , sampai malamnye . Ok , memang aku takpergi la sekolah hari keesokannye . Mcm rajin je nak bagun tengah malam then gosok baju . Memang tak lah kan (Y) Rabu baru aku pergi sbb nak byr duit baju and nak bergembira untuk hari terakhir pada tahun ini bersama rakan-rakan 3KRK =D Pahtu kan , Cikgu Kamzilah kan , masuk kelas kan , nampak aku kan , tapi kan , dia kan , tak mintak pun kan , surat tak hadir sekolah kan , betapa aku kan , rasa kan , cikgu kan , dah penat kan , terima kan , aku punya surat kan , tak dtg sekolah kan . Hahahahahhahahahaha . Bagus bagus !

Then cikgu buat something lah pasal kelas 3KRK , dah nama pun guru kelas kitorang so die kena lah uruskan pasal kelas kitorng . Then sampai lah die kena check kedatangan sbb nak masuk kan dlm buku rekod kut , pahtu die kate aku JOHAN TAK DATANG SEKOLAH . Walawehhh , gempak tak ? Agak pelik sikit anugerah tuh , tapi aku patut bangga dapat anugerah tuh . Yelahhh , bukan senang nak kalahkan kedatangan org yg selalu tk dtg sekolah dlm 3KRK . Wahahahahaha , penampar sebijik xD Pangggggg !

Okok , dah habis bab tu . Pahtu dlm kelas tuh Mithraa tgah bace novel . Novel tajuk My Love - Playgirl . Aku pun join la bace sekali walaupun that time Mithraa dah bace separuh . Tkpe la , aku pun bace la walaupun aku tak tahu asal usulnya cerita tuh . Bace punye bace , WAHHHHH GEMPAK NYE ! Bapak lawak kau tau ! Then Mithraa suruh aku bace dulu . Ok , aku bace sampai tergelak-gelak . First time kot aku bace novel yg lawak giler . Then aku bace tuh , dah nak dekat pukul 1 pm . Hmmm , nanti terpaksa la aku lupakan ape yg aku bace tuh sbb novel tuh sebenarnye Mithraa pinjam dari Farah . Tak kan la aku nak pinjam pulakk .

#Ini lah novelnyaaaa .

So kitorang pergi la Pusat Sumber ade taklimat pasal jamuan akhir tahun . Tp tak sempat nak masuk pun sbb Cikgu Nora kata kitorang dibenarkan tk pergi jamuan tuh sbb kitorang kena tolong cikgu untuk MKJR . Nak train budak-budak sbb dorang masuk peringkat Kebangsaan . #SMKSBTERUSMAJU ! Walawehh , tahun ni 2 kali dah sekolah kitorang masuk Kebangsaan . First time , tahun lepas . That time kitorang yg masuk sbb kitorang form 2 waktu tu . Tp kitorang kalah dpt no 10 . Hewhew , kira okey la tuh :3 Pahtu , aku Mithraa and Khairuna pergi la kelas . Tgok-2 , dorg semua tkde . Pergilah kantin .

Kat kantin tuh , aku salam lah tangan Mithraa sambil tersengih-sengih kerang busuk . Hehehehehehe , ade udang balik meeeee maggi . Aku pun tnye la die . Kalau aku nak pinjam novel tuh boleh kee ? Then die kate , tkpe biar die bace dulu then Sabtu nanti nak pergi train budak-2 kat Seremban dia bg aku pinjam . Aku pun setuju la . Pahtu , aku pegang novel tuh nak bace dulu . Mithraa balik nanti baru nak bagi .

That time aku ngan Putri kat bilik tayangan , berkumpul dengan budak-2 MKJR . Ada cikgu cakap pasal ape tah . Aku bukan ambil kisah pun , sibuk dok bace novel . Hehehehehehehehe . Bace punye bace , dah habis aku bace . Tp aku bace tuh dari tengah sampai belakang la . Depan aku tak bace pun . Then keluar dari bilik tayangan tuh , pergi kelas tengok-2 beg dorang dah tkde . Menandakan yg dorang dah balik . Hailaaaaa -.-'

Then balik rumah , call la Mithraa . Ckp pasal novel tuh . Die kate die dgn yg lain-2 tuh cari aku satu sekolah . Ya Allah , kesian betul . Padahal aku kat bilik tayangan je . Haisehhmenn . Pastu aku tnye die , nak tak novel tu . Kalau nak aku nak hantar ke rumah die . Die tinggal dekat-2 rumah aku je kat BBS nih . Pastu die kate tkpayah , nanti Sabtu baru aku bagi kat die sebelum pergi Seremban tuh . Aku tnye banyak kali , sure ke ????? Then die kate sure . Wohooooooooooooo , rezeki aku ler sbb boleh la aku bace bhgian yg depan tuh . Hehehehehehehehehehehe .

#Thanks Mithraa . Ni untuk kau memandangkan kau minat JB =D

Sabtu tuh , aku dengan budak-2 kelas aku dan juga budak-2 MKJR pergi ler ke Seremban sbb nak praktis . Aku kena jd , err ape org kate ea ? Kire cam pasangan lah . Aku berpasangan dengan Haidar . Nak kena tengok cara die tuh betul ke tak . Okok , that time aku rasa aku sorang je senior perempuan yg berlari ikut junior aku . Perghhh , tercunggap-cunggap beb ! Dah la pkai baju MKJR yg baru dpat , kain die memanaskan bdan kitorang . First round semua pkai baju tuh , second round nah ambikk kau ! Semua bukak baju . Pkai baju biase je .

Then kitorang pergi solat Zohor and then makan . Makan kat A&W . Walaweeehhhh . Ops ops , tu pun cikgu bagi RM1O sorg . Jimat duit aku . Hehehehehehe . Pahtu aku ngan Putri beratur la kat kaunter . Smpai masenye cashier tuh tnye aku nak ape . Aku cakap r nak Chicken Sandwich . Berbelit lidah aku nak sebut -..- Pastu die tnye something . Aku tak dengar dan tak tahu die ckp ape . Aku dengar die kate, nak Keli Fish ? Pelik gakk an . Pastu aku tnye ape die ? Aku dengar dia kate lagi , nak Peel Fresh ? Aku pelikk giler tau . Tnye la Putri , amenda die ckp tuh ? Putri dok gelak-2 . Aku dah la malu waktu tuuu . Pahtu Putri ckp , kau nak bla bla Fries ke ? Owh , baru tau . Aku pun angguk je la .

Pahtu dah ambik makanan tuh , aku tanye Putri lg ape yg kakak cashier tuh ckp ? Then Putri kate Keli Fries . Aku pun pelikkk . Keli ???? Apahal tuh ? Putri gelak-2 lagi , sengal je . Putri pun sebut betul-2 , Curly Fries rupenye . Hok alohh . Tu je ? Ingatkan ape laaa . Hehehehehehe . Aku nak masukkan gambar MKJR yg kitorang pergi tuh , tp aku tak tgkap pun guna phone aku . Semua gmbar aku ade dlm camera Putri . So tunggu la bila Putri nak upload . Nanti aku masukkan , hewhew :3

#Btw , thanks ler Putri selamatkan aku drpd terpinga-pinga kat kaunter tu . Hehehehehe (Y)


K ahh , byk sgt aku tulis nih . Bye , Assalamualaikum ;)