Please don't be like this
11 September 2012

Assalamualaikum ! Hye hye *lambai-lambai* . Harini saya tidak pergi ke sekolah . Besok pun saya tak akan pergi jugak . Kenapakah ? Sebab kwn2 saya semua pergi seminar anjuran sekolah dekat luar . Yang takpergi dua orang je . Saya dan Norman . So kitorang kena lah gabung kelas dgn kelas lain . Mybe kelas 3A1 kut . Mestilah kena gabung , kalau tidak mesti cikgu rasa akward ajar 2 orang je . Hahaha . So memandangkan saya tidak gemar masuk kelas lain sbb seorang diri (kalau ada kawan saya yg lain takpe la jugak) jd saya memutuskan dengan ini saya tidak akan pergi ke skolah selama 2 hari . Muktamad ! Hahahahaha . Better belajar sendiri kat rumah , nak buat revision utk PRA PMR . Hari Khamis ni woooooooi ! Saya cuma BARU menyentuh buku Sejarah , Science dan Maths je . Seee ? Betapa malas nya budak yg bernama SAKINAH ni .

Okey-2 , stop cerita pasal sekolah . Saya sbenarnya baru feeling nak buat Maths . But then , ada big lalat monster mengacau saya . Hahahaha , taklah weh . Saya nak study Maths but suddenly bila tengok-2 nak buat soalan , aikkkk mana calculator ??? Punyalah cari bagai nak rak , dah rasa mcm nak nak nangis dah nih tp tak jumpa-2 jugak . Okey-2 , saya dah rasa annoying nak buat Maths sbb calculator kesayanganku tidak adaaaaaaaaaaaaaaaaa . Wuawuawuawua . K k , dah-2 . Kang org kata gila pulak . Hehehe . Hurmm , tah la . Mybe abg saya terambil kut . Takpun memang dah GHAIB . Astafirullahalazim , mampuihhhh la nak beli yg baru . Ape lahhh nasibb ~ So memandangkan dah takda mood , nak tgok soalan Maths pun tak hingin sbb calculator takde so baik saya update blog . Hehehe . And saya terpikir satu ceritera .

Kkkkkk . Semua org ada impian kan ? Saya pun ada impian jugak . Apa impian saya ? Rahsia la wehh -__- Untuk memenuhi impian saya , saya kena lah berusaha untuk mencapai nya . Sama jugak mcm korang kan ? So utk mencapai impian saya yg rahsia tuh , saya kena belajar dgn gigih . Kena dapat keputusan yg baik . Alhamdulillah , setakat ini keputusan saya memuaskan dalam setiap exam :D Saya buat semua ini sebab nak capai impian saya bukan sebab nak jd anak emas or murid kesayangan cikgu . Saya cuma belajar dgn gigih dan dapat keputusan yg baik , adakah itu salah ? Adakah itu mengganggu diri kamu ? Kenapa perlu memperkata-katakan ? I really really don't know what your problem . Saya bukan sombong , saya pun belum pasti akan dpt straight As dalam PMR tp jgnlah nak benci saya hanya kerana saya mdapat kejayaan sekarang ni.

Saya lagi suka kalau kita semua dapat straight As dalam PMR . Kita boleh study sama-2 menuju kejayaan . Jgn lah kamu hanya tau untuk membenci ttp kamu tidak berusaha utk mencapai kejayaan . Untuk apa kamu berkata-kata yg tidak baik tentang keputusan ku ? Kamu semua jugak boleh dpt keputusan yg baik lah . Mybe akan dpt keputusan yg lebih baik daripada saya . Mungkin sekarang saya boleh dapat keputusan exam yg baik dan bagus tp mana tahu nanti PMR , result kamu yg lebih bagus daripada aku ? So sekarang nih baik kita belajar dgn bersungguh-2 , dgn gigih dan tekun .

Okey lah , saya mau pergi study Maths walaupun calculator takde . HUHUHUHUHUHUHUHUHU :'(
Assalamualaikum , bye *waving*

" You can be the moon and still jealous of the stars. "
-Gary Allan-