Bestfriendforever ♥
12 May 2012

I You My BFF :) I'm not lying, it is the truth. My BFF is AAMZ, PHAZ, and also a boy. Ish2, korang ni fikir negatif jer. Saya taktau apa kenama budak tu, thats why saya panggil dia boy. Dah dia mmg lelaki pun. Bak kata org di sana tu, BUDAK KENING TEBAL la katakan. Haha #tidak ada kena mengena dgn hidup ataupun dah mati ye. And takda apa-apa hubungan pun dgn dia. ;A

Haha, oke2. Apa lah saya ni kan tak bagi salam. Assalamualaikum dan selamat petang wahai readers yg cantik, cute, handsome, awesome and gorgeous. Yeah, its been a long time I do not post something. See?! There's spider home. HAHAHA. #apa kena la aku ni speaking plak.

Okeh, Bismillahirahmanirrahim. Saya lama tidak update saya punya blog kerana tiada kelapangan masa atau senang cakap BUSY ;( Too busy with homeworks, kerja kursus Sej and Geo. Aaaaand yg bakal menyusul folio KHB. Tidak tidak, bukan menyusul tapi sudahpun dipertanggungjwab untuk DISIAPKAN DENGAN SEGERA.

Ergghh, leceh betul. Ingat PMR duk rilek2 je baca buku tapi cenggini pulak jadinya. Haishh, dah lah mid year exam pun tak abez study lagi. #Ooooo, stressnya aku! Lalala, mampus la dgn mid year exam ni. Yg penting PMR kan kan? HAHAHA, ada ke pulok macam tu. Ish2, tidak bertamadun sungguh saya nih.

Hmm, ckp pasal exam teringat pasal kawad. #Oh! Muka ku masih hitam. Bila la nak hilang kegelapan di muka ini -___- Nak exam ni, stop la kejap latihan. Lepas abez exam ni, bertambah hitam la lagi muka saya. Haishh, baru je nak putih dah nak hitam balik.


I also love SMP, as a sister and as a friend