Thanks.
22 April 2012

 
Assalamualaikum.. Hi guys! 
Da lama Key tak post. Busy sangaaaaaaat and takda masa sebab kena siapkan folio Sejarah. Minggu ni pun ada satu lagi kena buat, folio Geografi. Dah nama pun budak PMR so mesti kena siapkan awal-awal sebab banyak exam yg menunggu. By the way, semalam kena buat AKU JANJI. Wohooo! Kena masuk dewan form 3 dan 5 waktu nak ikrar tu. Perghh, memang sesak la. Actually dlm dewan tu ada ibu bapa kita yg hadir so kena la berjanji sebelah mereka. Tapi semalam mak Key tak datang.

Dan utk pengetahuan korang juga, 2minggu lepas Key balik kampung. Kampung Key dkt Perlis, jauh ooo. Nenek Key sakit, so seminggu Key kat kampung and seminggu jugak Key tak gi sekolah. Fuuuuh! Rindu gila dekat dia tapi aritu dah jumpa lpas 2hari Key balik sini. Hahaha, she gave me something special. Dan dia juga belanja Key makan. Haiyaa, sudah cakap kat dia jgn bayar dia nak bayar jugak. Degil betul but...THANKS FOR EVERYTHING. Jgn lupa apa yang saya cakap, ingat selalu k.


Dapatkah selamanya kita bersama menyatukan perasaan kau dan aku? Semoga cinta kita kekal abadi sesampainya akhir nanti selamanya.

Maafkan saya cakap camtu smpaikan akak....., saya cuma taknak syok sendiri. Thats why I said that to you :') Tapi saya dah tahu yg perasaan kita sama. Kan? Haha, cukup cukup. Sebijik macam orang bercinta pulak. Tapi ye la, apa yang akak cakap tu betul. Setiap pertemuan ada perpisahahan. Sudah takdir...sudah suratan T.T