Akhirnya, cover aku dah siap!
4 February 2012


Ok, saya taw cover/poster ini tidak segempak anda punya cover. Actually tadi pergi ke blog Sis Nazihah and dia ada post dia punya cover fanfic dia so terfikir la saya nak buat cover walaupun fanficnya entah jadi ke tak. Saya ni kan peminat setia Gongchan dan Myungsoo so of course la gambar diorang wajib ADA. Yang lelaki sebelah kiri cover tu ialah Jung Il. Saya baru kenal pagi tadi so apa salahnya kalau letak muka dia, kan? Perempuan tu pulak saya pakai ambil saja kat weheartit.com. Tak tahu nak jadikan jalan cerita dia macamana tapi genre mesti sedih. Insyallah, nanti kalau ada masa lapang saya cuba-cuba buat. Rasanya nak jadikan fanfic ini one shot je. Senang sikit, tak payah hari-hari kena keluarkan idea yang bengap-bengap, kan? #Saya ni pakai cakap je, entah dibuat atau tak. Tunggu jelah nanti ya, sekarang banyak homework kot!

Sebenarnya, tajuk fanfic ni "Sorry that I loved you" dan ia diambil dari sebuah lagu yang tajuknya pun sejibik. I love that song soooo much! Go search at google about this song if you want. BTW, don't take anything from my creativity of this ugly cover.

Labels: , , , , ,