Random
19 January 2012


/Assalamualaikum\ Harini nak buat research sikit. Sebab cikgu Science suruh cari pasal low heart bit and it treatment. Lepas tu, ai nak buat research sikit pasal Infinite. Infininite yang Korean Boyband tuh. Lagu dekat blog saya, lagu mereka-orang lah. Sedap tak? But, Im still BANA, okeh ;~; Macam selalu lah kan, ai balik sekolah naik bas. Tadi waktu nak balik, tengok orang kat bus stand dah kurang sikit. Maybe bas yang pertama yang sesak macam tin sardin dah lalu depan bus stand. Jadi bas yang kedua ni tak adalah macam tin sardin sangat. Then, masuk dalam bas kena berdiri sebab takda seat kosong. Kedudukan saya dalam bas tu, agak kedepan tapi taklah depan sangat. Cuma belakang sikit saja dari tempat driver bus. Sebelah ai, ada dua-orang mamat tapi ai tak tahu lah mereka-orang sekolah mana. Mamat yang berdiri sebelah saya tuh, asyik dok cerita pasal taekwando lah, Melbourne lah, belt warna merahlah. So I guess, dia ni ahli taekwando lah. Since dia berdiri sebelah saya, confirm lah saya dengar apa yang dia dok cerita kan. Hisshh, tak boleh nak slow sikit ke volume tuh and tak penat ke asyik dok bercakaaaap je. Kawan dia pun dah penat agaknya, asyik; 'Hurm, yelahkan...', 'Kalau tak pakai patah gigi lah kan...', 'Kena fokuslah kan..'. Urghh, satu hal lagi yang buat saya sangat marah, pakcik/abang yang drive bas tuh macam hape je drive bas. Bila tang belok, habis semua tertungging-tungging. Lepaih tu, dok brek mengejut. Otomatik kaki ai pon nak kena brek jugak, if tak terkena la orang depan ai.