Contest blog saya Ringan, Comel, Kemas
12 December 2011

http://i1102.photobucket.com/albums/g451/AuniComel/Blog%20Stuff/conte.png

Assalamualaikum ! Ola . Tadi aku gi blogwalking lepas itu aku terjumpa satu entry pasal satu contest yang bertajuk " Contest blog saya Ringan, Comel, Kemas " . Jadi aku pun join la dengan senang hati *nak jugak* Bila tengok banner dia je , terus tertarik nak join . Cute comel lote :3 Seperti biasa , setiap contest mesti ada syrat-syaratnya yang tersendirikan . So jom kita tengok syarat-syaratnya .

1. Follow blog Nazuha dan Auni (untuk tahu perkembangan contest) Kalau taknak follow pun takpe , tp , kalau korang menang , lambat inform , hadiah hapus eh ? :3
2. Buat satu entry bertajuk "Contest blog saya Ringan, Comel, Kemas "
3. Letak banner hodoh yang auni buat dekat entry
4. Tag 2 orang atau lebih dan pastikan mereka tau !
5. Hantar link post tersebut di blog nazuha kalau korang ambil dari blog nazuha, hantar di blog Auni kalau korang ambil dari blog Auni.
6. Kami tidak menerima URL seperti : http://kuatmakan.blogspot.com . Sila beri URl entry anda !
7. Click Sini ( Kalau Heartbeat auni bertambah , insya-Allah , auni cashout , beli hadiah :o)
8. Tarikh tamat : 31.December.2011
9. Link yang dihantar di shoutbox tidak diterima .Sila letak di comment .


Cara pemilihan :
1 . Blog mestilah Ringan , Comel dan Kemas .
2. Tiada voting . Kami akan memilihnya menggunakan mata kasar kami :)

Labels: