New look! Pinkaholic :D
26 October 2011


Yeah!! After a long time, berjaya jugak aku membuat blog daripada
Classic Template a.k.a Blogskin. Penat kot nak kena adjust coding dia.
Nasib baik aku tahu dan reti sikedd dalam coding ni. Actually nak jadi kan
template ni untuk second blog aku. But bila aku pikir balikk, buat ape
ade 2 blog. Nak kena tulis entry kat 2 blog. So aku delete blog kedua aku tu
dan pindah code-code die ke blog pertama aku. So dapat la hasil sebegini.

Banyak lagi belum edit. Tapi aku akan cuba sedaya upaya untuk edit blog ni
lagi. Dari pagi sampai la sekarang, baru abis edit blog ni. Tapi ade comercial break
sekejap la. LOL :) Puih! Camne? Ok tak blog baru aku ni? Gempak tak?
Hahaha! Poyo ~~ Whatever. Sekarang ni baru aku da puas hati. So nanti
baca buku je. Tak payah nak edit blog. Blog da cantik. Yucksss! Perasaannnnn~~