masalah ape ni ?!
9 June 2011

assalamualaikum guys ! actually entry aku kali ni ialah pasal ketidakpuasanhati pasal blog ni.. mksud aku laman web blogger ni.. pe masalah die yg sbnar huh? x de la,, aku nk edit/tambah la gadget aku yg berbentuk html n the result is x boleh.. asal eh? blog aku yg problem ke or laman web ni yg problem? korg punye boleh x nk tmbh gadget berbentuk html? ce komen ce komen..

if betol aku pnye blog yg mslah? asal? asal jdk cmni? aku x bt ape2 pun.. ni sum mesti punca drpd laman ewb blogger sendiri kan? tp kalau laman web blogger sendiri yg bermasalah,, x pe la.. tp knp bt cmtu? kesian la kt aku ngan org lain.. x boleh nk letak gadget yg dlm bentuk html/javascript.. pelik btol la aku kebelakangan ni,, dulu org x leh komen entri aku.. *da selesai da prob tu.. n then skang xleh nk edit gadget.. haiya.. what the problem maaa.. yg lain aku bt boleh,, yg gadget html/javascript je x boleh.. eee! angin aku satu badan!

ni aku nk suggest kt korg,, cite ape yg ptut ditonton..

1.I'm Number Four
2.Paranormal Activity 2
3.Just Go With It

ha ! tu dia! sume cite yg aku list kan mmg best! aku da tgok ketiga-tiga nye.. so korg pon cpt2 gi tgok k ? 
bye salam .. muah muah! haha >_<