masalah tahun 2011
27 April 2011

tahun 2011 ni merupakan tahun yg x brpe baik bt aku . byk masalah yg dtg . n die dtg sekaligus . aku ade 3 masalah skarang ni .. first pasal seorang budak yg x nk mengaku salah .. second ,, budak yg berlagak n then ckp aku main tipu .. n lastly ,, someone ni x suke kt aku .. meh aku cite kt korg ..

first skali pasal seseorg .. die ni bernama tut tut mule menfitnah aku ..die post kt fb die pasal aku bt jahat kt die n aku dpt balasan .. ramai org percaye eventhough that is not real story .. die cube putar belit kan cerite yg berlaku ni ..kalo tgn aku nk melecur ke meletop ke ,, semuanye ketentuan ALLAH SWT .. not becuz u ! aku x nk ckp panjang2 sbb nnti die ckp aku nk 'famous' kan die pulak ..

second ,, pasal budak yg ckp aku main tipu .. sbnarnye kitorg lawan main scrabble .. akhir skali bila aku dpt smbung perkataan yg pnjg ,, die marah sbb mybe die dengki kt aku sbb nnti dpt markah byk .. die cube ungkit kan yg aku dah tuka cip byk kali .. padahal die pon same je ! n paling aku x suke die mmg munafik or hipokrit .. die ckp x leh tuka cip ngan org but bile org mintak kt die ,, die tuka je .. mane aku x bengang .. bile aku nk tuka ngan kwn aku ,, die x kasi .. tulah je la .. aku x nk cite pnjg pasal budak ni ..

lastly ,, ade seseorg ni x puas hati ngan aku .. x tau ape masalah die .. die suke perli aku walaupun die cube 'rampas' seseorg dr aku .. die bt dek .. dpan kwn aku die bt la baik .. blakang die ,, die ckp aku ni rampas tut tut pulak .. hey ! pe kejadah ko ni .. aku da kenal die dri skolah rendah lg .. waktu ko rmp[as die ,, aku x bising pon .. ni ko nk bising2 .. x nk ah cite panjang2 .. da penat da.. tgok muke die pon cam pe je ... mlas !

tulah cite aku spnjang 4 bulan pertama 2011 .. masalah dtg sekaligus .. mybe DIA nk uji aku kot .. x pe ,, aku saba je .. nk bt camne .. da name pon ujian .. kalo ujian geog ,, sej or ape2 pon ,, kalo dpt mrkah rendaah ,, kite sabar je lah kan ? same la mcm ujian yg ALLAH bg kt aku .. haihhh ...

but aku akn enjoy kan diri aku utk kwn2 aku yg lain .. aku x nk sedih ! malas ! sakit hati je pikir bende tu sume .. baik bace buku or blogging .. haha ..