berubah .
8 April 2011

harini aku nk cite pasal kawan aku .
kitorang merupakan bezfrenz .
but itu dulu . sbb skrang ni die 'hak milik' org lain ,.
ade ke macam 2 ? sape kate x de . 
bende tu akn berlaku jika org manja bt camtu pada sesiapa .
seriously ,, aku dah nk berbaik2 ngan die but perangai die ,,.
bila aku start talking about us ,, kwn rapat aku akan ckp aku mcm2 .
but diorang x tau ,, diorang tu hidup berdua-duaan je . aku di tinggal kan di tengah jalan .
maybe org yg bace ni or kwn rapat aku sendiri tgh bace post ni ,, x kisah la ko nk ckp ape ,, 
but aku nk ckp ,, yg ko 100 percent dah berubah sbb die . 
aku x tau la ape yg die bt sampai ko bleh lupekan aku . 
aku bukan nk dihargai tp aku nk disayangi , di ingati oleh rakan baik aku sendiri . 
mgkin ko tau yg aku tgh ckp pasal ko ,, but aku dah x tahan dah .
sory .. aku x kan tenang kalo aku x lepas kan perasaan aku .
aku prnah berjanji dgn diri aku utk berbaik ngan die but die membuat aku mkin bnci kt die .
so maaf .......
aku cuma nk yg terbaik utk aku , ko dan kite .
drpd aku makan hati baik aku luahkan .. 
maaf ... 
ko dah berubah . 
maaf