Jumaat
11 February 2012

My heart felt like being stabbed many times

Assalamualaikum! Harini Key ada banyak benda nak cerita hari ini. Siapa nak baca entri ini kena curi 5 minit masa anda, orite? First of all, saya nak cerita pasal cikgu saya. Semalam hari Jumaat kan? Jadi semalam all PMC's student ada ceramah. Sehari sebelum Jumaat, Cikgu Azura ada bagitau pasal program PMC esok(Jumaat) dan she said penceramahnya ialah ...... Cikgu Norlilah Ismail. I was like #$@*&! O.M.G, is it true? Deep in my heart, saya harap sangat sangat sangat bahawa ianya betul. 

For a month, we did not see her after she moved and was promoted to be principal in another secondary school although we always facebooking with her but we miss her so much, dan dan dan, she said yang saya ... dah .... tinggi *kembang hidung*. Kami kembang hidung bila dia sebut pasal KRK. Hoho XD She looked so thin maybe because she doesn't like her new school. Harhar, ada ke pulak macamtu. 


Hari Jumaat jugak ada training bola jaring. Mula-mula kitorang main memang sekejap rasa tak puas hati whatsoever larh. Tapi team saya dapat main lagi sekali sebab waktu kami lawan dengan team 1 kami menang jadi kena lawan dengan team 5 atau 6. Tapi lawan yang ni saya tak ingat gol berapa. Then, senior lawan junior then I don't know what happened after that.

Waktu tempat main bola jaring tu clear, Key dengan kawan-kawan Key main la sambut-sambut bola dan jaringkan gol. Then ada akak tu tanya nak lawan ke tak so kitorang geleng angguk. Lawan dengan akak-akak yang handal main BJ. Saya jadi GA tapi saya tukar jadi GS. Alhamdulillah, saya dapat jaringkan gol. Tiap kali gol je kitorang akan sebut tagline kitroang, 'MOOOO' since kitorang dengan bangganya menamakan team kitorang sebagai team Lembu. Harhar :3

Saya main memang agak kasar. Main pegang-pegang and tolak-tolak. Saya pegang tangan GK team lawan saya tanpa disedari, jangan marah ;D For your info, BJ just for girls so tak-ada budak lelaki. Kalau ada tak-kan saya nak pegang tangan budak lelaki. Dan saya tertolak player team lawan sampai terjatuh dan terkoyak seluar track saya. Tak sempat mintak maaf dengan player tuh, terlupa. Horhor, macam tak pernah main pulak. 

Tapi best sebab dapat main dengan player-player yang pernah main dengan saya waktu darjah enam ;A; Okeh, saya suka pusing-pusing like a Mr Bean and baling bola tak tengok orang waktu dolu-dolu. Tapi waktu tengah main tuh, saya ada buat macam tu sikit-sikit, hikhik. Apa-apa pun memang gempak lah team LEMBU. 

Bulan Februari saya ada test. Hrmm, banyak masuk chapter form 1 dan form 2. Chapter baru belajar pun belum hadam lagi kot. Buat nervous system saya jadi lagi nervous jer! K dah, entri saya kali ni panjaaaaaaaangg. K bai, nak pi solat + buat homework + dreaming + tiduur = KEHIDUPAN

Labels: , ,