Cuti banyak hari ni korang buat apa ya ?
15 December 2011



Assalamualaikum . Hihi :3 Comel tak ? Mesti la comel . Kikikiki

Cuti-cuti cenggini kan , korang biasa buat apa ya ? Jalan-jalan ? Takkan la korang jalan-jalan tiap-tiap hari . Mesti ada benda yang korang buat kan ? Macam tengok TV memanjang ke , main Facebook ke . Ada kan ? Aku pon ada jugak . Ni nak share la . Nak tahu apa aku buat selama aku cuti ? Cuba teka . Mesti tak dapat . Aku main congkak la . Rutin hari-hari aku , bangun solat Subuh , zzzzz sekejap lepastu bangun mandi then main komputer . Lepas main komputer , main congkak dengan ibu aku . Haha Kalah menang kalah menang . Asyik cenggitu jer . Main sampai lewat malam , lepastu zzzz .. Hihihi

One more thing aku nak cerita dengan korang , cikgu yang aku sayang sangat-sangat akan berpindah T.T Sedihnya . Beliau ialah cikgu BM aku . Mula-mula dia cakap tak dapat pindah tapi haritu dia sms aku yang dia jadi pindah . Dia sms aku pasal dia nak bagitahu pasal duit kelas yang dia pegang . Haritu buat jamuan , ada la lebih pastu dia pegang la . Tak tahu la pulak dia nak pindah . Itu yang dia sms aku sebab aku bendahari . Btw , kesian jugak kat dia sebab dia tinggal kat Rawang . Sekolah pulak jauh , mesti la dia letih kan . Tak apa la , janji dia tak lupa kitorang sudah :)