31 Disember 2011
31 December 2011

Hello earthlings! Memandangkan hari ini 31 Disember 2011, hari terakhir dalam tahun 2011 jadi saya akan buat entri terakhir untuk 2011 :*) Hari ni saya nak buat entri pasal kenangan saya dalam 2011. Kauorang pun mesti ada kenangan jugak kan tapi sabar duluu.. Ai tau kauorang pun nak buat jugak entri pasal kenangan tapi bacalah dulu entri ni lepaih tu hampa boleh pi buat entri hampa, okeh? So let's start!

Kenangan yang pertama saya nak cerita ialah pasal bloggie :3 Saya buat blog ni dalam bulan February 2011. Tarikh dia ai dah tak hengat lar. Dengan bloggie ni saya post pasal kehidupan saya :') Saya bermula dari bawah mengedit blog and orang pertama yang saya follow dan dia follow balik ialah Nurfadhlina. Dengan tengok blog dia saya mula untuk mencantikkan blog saya yang tak shantik. Perlahan-lahan saya belajar mengedit blog, tengok tutorial bagai. Lepaih tu, ai dapat tahu pasal satu laman web yang blogger gunakan untuk reka template. Saya mula memakai blogskin. Mula-mula saya pakai template yang direka oleh Sis Nazihah. Then, I try to make basic template dan saya mula mempelbagaikannya *baku sungguh bahasa ceq*. Then dapatlah hasil yang sebegini. Pshugjkkf.

Kenangan yang kedua, saya mula meminati kumpulan B1A4 pada tahun ini jugak. Saya mula menjadi BANA. #BANA is a name used for B1A4's fans. Saya start minat depa bila saya baca satu fanfic Sis Nazihah pasal B1A4. Try Google them and I found they are group of K-pop's singers. So Im officially K-poppers! Mwahaha ;p Start download their song and start to know thei names.

Kenangan yang ketiga, my friends in Facebook has reached to six hundreds! I was like woww, its awesome! Ai tak hengat bila ai buat fesbuk, tapi mula-mula ai buat ai add classmates ai punya Facebook. Then, I start to search my old friends. Lepaih tu, sapa yang add ceq, ceq approve jelah. Malaih nak selidik, tapi ai tengok dulu dia sekolah mana. Kalau sekolah sama dengan ai atau Sekolah DE ai approve la tapi kalau nama yang ai langsung tak pernah dengar, ai tak approve lar.

Itu je lar ai nak cerita pasal kenangan ai. Ai cerita kenangan ai kat alam siber jer. Yang kat realiti, ai dah tak hengat kenangannya. Cuma satu jelah kenangan realiti ai hengat dalam 2011, ai dapat gitar. Hehe, sampai sekarang tak pandai main. Tu lah, dulu nak sangat kan, sekarang mampuih hang nak kena belajaq main gitar sendiri!

*ceq suka gambaq nih*


Labels: , , , ,