Hooray ^^
9 November 2011

Ola ebelibadii ! Hihi . Harini dapat result lagi . #Result ape ? Result exam la . Science semua dapat A kecuali 2 orang . Sejarah pulak , belum dapat lagi but tadi tengok kat Pmc_Smksb , 9 orang dapat A . 5 orang B dan seorang C . Baru dapat 5 kertas . Lagi tiga yg tak dapat ialah Sejarah(besok dapat kot) , Matematik(dapat minggu depan) and English . English cuma dapat tahu yang paling tinggi Paper 1 34 betul dan paling sikit 29 . Hoho ^^ Aku dapat berapa yer ? #Entah la .

Ok ok . Ni nak cerita sikit pasal blog . Semalam bukak blog . But bila keluar je blog aku , nothing ! Tak ada apa apa . Terkejut ! Tanya Adlena , dia pun cakap macam tu jugak . But bila tanya Mish Apple , dia cakap ok jer . Takde pape pun . Pastu pikir-pikir balik , mungkin sebab aku bukak guna Internet Explorer kot .

Then , harini try install Google Chrome . Tanye abang dulu sebab laptop ni dia yang punya . Dia bagi je . Pastu pergi la kat alamat blog aku and taraaaaa ! Everything ok ! Tepat sekali apa yang aku kata kan .

Hoho ! Dapat buku baru maaaa ! Buku baik punya . Semua tebal-tebal . Macam buku rujukan pulak aku tengok . Tapi senang la sebab buku teks form 2 , ada 2 volume ape tah . Macam ade 2 buku la bagi satu subjek yang tertentu tai buku teks form 3 , takde macam tu pon . So senang ler . Ok ok . Bye . Tu je nak share !