Andai itu takdirnya
28 November 2011


Assalamualaikum ... Phuiihh ! Penat yang teramat . Macam nak hentak-hentak kepala ni kat dinding utk hilangkan rasa penat lelah ini . #Gimik semata-mata . Abaikan saja . LOL :P

Actually aku mahu cerita sama korang semua tentang sebuah novel yang membuat kan aku mandi tak basah , tidur tak lena , makan tak kenyang and berbagai bagai nya lagi la . Siang malam aku terpikir kan buku ni . Buku ape yer ?

Andai itu takdirnya . Ok , sape sape yg dah baca buku ni memang akan cakap , buku ni terbaikkk punyer kan ? Haha . Best cerita dia kan ? Tapi sayang la sebab aku cuma baca setengah saja cerita dia memandangkan aku just pinjam buku kawan aku semasa kitorang pergi T. Titiwangsa tu .

Bila nak pinjam , tak boleh la kan sebab dah cuti sekolah . Nanti kena pulang kan tahun depan . Menangis dibuat nya nanti . Hahaha . Problem nya sekarang , aku tak tahu nak cari kat mana buku tuh . Kat MPH Subang Parade dah abis . Huhuhuhuhuhu :P K la bye :)