Soffiya di Slot Akasia Tv3
11 October 2011


Mesti korang da tahu kan cerita terbaru di slot Akasia Tv3?
Ala cerita Soffiya yang meletopp giler tu!
Cerita dia sedihh gilerr kot! Huhu^^
Aku search la di google utk cari episod yang terlepas.
Tuup tupp! Banyak gilerr blog yg buat entry pasal ni. Aku pon
nak buat la jugak entry pasal cerita ni. Jap jap! Nak promote
sikedd!

*Isnin hingga Khamis.
*Pukul 7 hingga 8 malam.
*Sedih/Romantik
*Terbaeekkkk!

Haha^^ Aku memang peminat cerita ni. Cume dulu waktu episod
satu aku terlepas tengok. Tapi aku berusaha jugak tengok episod 1 cerita
Soffiya kat tonton.com. Sampaikan aku sanggup jadi member tonton.com.
Dulu tak pernah pon berusaha cam gini kalau terlepas satu episod drama
Melayu. Cerita dia memang sedih. Actually Soffiya(Tiz Zaqiah) ni budak
kampung. Ayah dia ni pulak gila seks! Pastu asyik dok skodeng anak dia
sampai satu hari bapa dia rogol Soffiya ni. Pastu kali kedua bapa dia nak rogol,
Soffiya ni pergi bunoh bapak dia. Pastu masuk la sekolah juvana perempuan.

Itulah ceritanya. Tapi ade banyak lagi kisah2 hidup dia. Kalu aku nak taip
memang letih ahh tangan aku ni. So kalau nak tahu cerita dia macamana,
pergi la dekat tonton.com. Aku baca kat Pancaindera, ade yang sokong
cerita ni, ade yang tak suke cerita ni! Yang suka tu cakap, baguslah ade
cerita ni. Memang betol terjadi. Yang tak suka pulak cakap, ade ke pulak
bapa sendiri rogol anak dia. Pastu cerita ni menunjukkan bahawa orang
Melayu tak berpegang teguh pada ajaran agama. Bagi aku, cerita ni memang
patut diwujudkan. Ada sesetengah orang jadi macam ni & masuk sekolah juvana
bersebabb. So memang kena la dengan kehidupan kita ni. Tapi kalau orang
yg tak suka tu nak buat macam mana kan? Lantak lerrr! Yang penting
Cerita ni best!

p/s: Selamat bercuti dan belajar kawan2 ku yg berada di K.Selangor!