Jamuan Akhir Tahun Pengawas Pusat Sumber Sekolah Aku
1 October 2011

Assalamualaikum semua?
Ape khabar?
Baik? Sihat?
Rindu kat korang sesangat!
Huhu ^^

Actually, aku nak cerita pasal jamuan akhir tahun PPS.
Hoho!
Saya Pengawas Pusat Sumber tau!
Jangan main main!
#Ala tak heran pon!
Hey! Ade aku tanye kau ke?

Memang best sesangat!
Pagi pagi mangun tidor maa..
Lepas tu buat la apa yang patut.
And then pukul 9 lebih, aku gi pasar dgn mak aku.
Pergi beli ikan, ayam, daging dan berbagai bagai aneka lagi lah.

Bila da habis 'shopping-shopping', tgok jam da puku 10.45 da.
Kelam kabut la sebab jamuan tu pukul 11 pagi.
So balik rumah, tukar baju and ayah hantarkan.

Tengok2 pukul 12 baru bertolak.
Aduh! Penat sajak!
Kelam kabut sampi jari berdarah darah, terpakai seliper!
*Malu-malu sebabb semua pakai kasut lawa-lawa.
Haha! Eksaited puya pasal.
Berikut ialah detail-detail jamuan tu.

*Bertempat di Hotel Crystal Crown
*Pukul 11
*Naik bas
*Makan sepuas puas nya!
*Enjoy je!

Lepas makan makan pergi jenjalan kat Brem Mall.
Beli barang barang yg menarik+murah..
Memang best la jamuan ni.
Aku dapat hadiah utk Pakaian Tercantik.
#Ada aku kisah?
Ada aku suroh kau kisah?!
Toink toink!
Cantik la sangat! Burok lagi ade la!