Blog aku tak ade entry menarik sebab aku tak pandai cari ideal macam korang!
21 September 2011

Assalamualaikum!
Hari ini kitorang satu kelas tak belajar!
For what?!
Bcuz kitorang semua join MKJR!
MKJR tu ialah M..... Keselamatan Jalan Raya.
Hihi ^^ 'M' tu tak sure la apa.

Kitorang semua ade taklimat pasal tu la.
Sebabb itu ialah pertandingan.
Tak salah aku Pertandingan Peringkat Daerah.
So kitorang hendak la bersatu padu untuk mengekal kan kemenangan sekolah kitorang!
Huhu ^^ Semangat pulakk!
Harini just pilih peserta.
Cara cara untuk pilih peserta ialah dengan menguji.
So kitorang diiberi exam.
Exam dia macam exam nak ambik lesen kereta/motor.
Jadik sesiapa yang tidak mencapai tahap yg memuaskan tidak dapat memasuki kumpulan sekolah SMKSB!!
Alhamdullillah. Aku rase semua budak kelas aku lulus.

Kebesokan harinya kitorang akan membuat amali.
Kitorang buat amali kat sekolah rendah yg berdua belahan dengan sekolah kitorang.
Jadik kenalah pakai tshirt sukan.
Setiap peserta boleh pilih nak menyertai satu.. satu.. satu ketegori kot, antaranya:

1. Pejalan kaki
2. Basikal
3. Pedal car

(kena pilih satu je antara tiga ni)
Peserta peserta jugak boleh menyertai kategori:

1. Pidato
2. Ujian berkomputer

Dah habis da cerita pasal ni.
...................................................................
Nak cerita yg lain pulak!

Tadi masa bukak dashboard, bermacam macam jenis cerita ade kat blog list aku!
Hahahaha ^^
Gempak gempak je cerita diorang.
Aku pon terpikir la nak buat cerita ape.

Tapi tak tahuu nak cerita ape.
Otak blank!
Tapi sbnarnye pon aku tak tahu kenapa aku jadi blogger.
Sebabb blogger kena banyak cari ideal.
Haha ^^
Aku jadi blogger ni saja je sukaa sukaa.
Hope korang tak jemu la bace entry entry aku yang tak menarik ni.
Sebabb blog aku tak mengeluarkan entri entri yg bernas macam korang punye.
Sebabb aku tak banyak sangat bercerita.
Just banyak bercakap je!
Haha ^^