Aku tak tahan pedas! Ye ke?
19 September 2011

Assalamualaikum guys!
Tadi kat sekolah takde prep.
So kitorang just borak borakk je la.
Sambil makan MAGGI
Hahaha ^^

Selalu nye beli maggi jenama MAMEE.
Tadi harini tak beli pulak maggi tu.
Beli jenama lain.
Sebabbb dah naik harga!
Ishk! Tak suke betul kedai yg naikkan harga!

Lepas tu kitorang pun makan la kat skolah.
Kawan kawan aku semue cakap tak pedas(semua beli perisa same)
Yang pelik nye aku sorang je yg macam nak MELETOP!
Diorang siap marah marah aku lagi.

Ape ko ni?! Kitorang makan tak pedas pun!

Haha ^^
Sambung balik, lepas tu da tak tahan sangat pedas,
aku pun pergi la amik airr kat kelas.
Huh!
Lega rasenye.
Pastu harini diorang cakap nak makan bihun sup waktu rehat sekolah sesi petang,
diorang siap cakap kat aku lagi camni

Ko nanti amik cili setengah je, jangan amik bebanyak, kang membazir je ko tak makan.

Betol ke aku yang tak tahan pedas?
Atau taste bud diorang yg da rosak?
Haha ^^
Taste bud aku la yg rosak bak kate diorang.

Ape ape je la.
Yang penting memang aku takk tahan pedas pon!
Nak buat macamane, lidah aku macam tu.
Dah tak boleh telan lagi benda benda pedas.

Klah. Bye. :P