KELAS KAMI
13 July 2011

assalamualaikum sume.. harini aku ngan kawan2 aku kemas kelas.. mulenye nk bncang pasal projek sivik.. but bile da kemas kelas tu,, setengahhh jam mane cukup kannn? hehe.. so dibatalkan la mesyuarat kami dan bertukar kpd projek kemas kelas.. hihi.. actually,, kitorang siapp kan yg belakang tu.. sptut nye ajk matapelajaran masing2 yg kene bt,, tp kalo nk suruh diorang, bila nak siappp nye.. kkitorang bt sudut matapelajaran.. yg bt sume perempuannnn... lelaki? tau takk diorang buatt apee? diorang main ping pong gune TANGAN.. cheesse tart btol la!

dimulakan dgn mmotong manila kad.. kerja ni dibuat oleh aku dannn adlena a.k.a kechik.. kitorang gune manila kad pink dannn biru sebabbbbbbb kt kedai buku kitorang cume ade warne tu jeee.. malas nk kuar gi double A beli manila kad so beli kat kedaiii bukuu jee.. pas2 da siap dipotong kpd beberapaaa bahagian..

then,, mithraa adlena khairuna farah dan aku gi fotostat kertas2 setiap matepelajaran.. kitorang gune kertas warne  adlena dann farah.. first skali gi kedai buku nk fotostat.. kertas pertama ok.. kertas kedua HANCUR!! and cube teka ape yg mkcik kedai bukuu tuu ckp kt kitorang?  'x boleh la,, die x boleh masuk kertas warna' kate mkcik tuu... hek eleh,, bukann nye x boleh gune kertas warna,, tp mesin ROSAK.. nak ckp ketas warna x boleh plakkk.. hangin la kitorang sume.. pas2 gi double A.. mkcik tu fotostat OK je.. x de la pulakkk nk tersekat sekatt..,

pas2 balik.. kitorang sume cut and paste kertas yg kitorang fotostat tuuu... senang je kan? tp kalo kasi kt ajk matapelajaran bt sendiri,, mmg kena marahhh la ngan cikgu azlina supari.. and TADAAAAA! da siap.. cume PSK dan sejarah je blom sebabbb tak de buku utk difotostat kannn... actually aku yg ajak diorang.. aku PUSSHHH diorang utk buattt sume tu but diorang x de la marah2 pon.. aku sbnrnye x boleh tgok kalo kelas kosong.. nmpk x cntikkkkkk! so dgn suara aku yg x sedap,, aku mintakkk la pertolongan dari diorang...

pas2 aku balikkkkkk naik bas ngan ainiii.. bye dan assalamualaikum..