result pekse aku
17 June 2011

assalamulaikum n hye guys! how u doin'? harini,, pg2 da bertungkus lumus siapkan kks dlm kelas.. grrr,, nasebb baik sikit je blom bt.. n nasebb baik jugak aku bt semalam.. if aku x bt,, kene antar minggu dpan n TOLAK markah ok.. so,, lpas je ade perjumpaan kt d.gemilang ttg k.polis,, terus menuju ke kelas.. aku sorg je dlm kelas tu lmbat masuk.. haishh! actually kene tulis name,, n then aku dah dapat da kertas tu but ade akak sorg ni KURANG AJAR main amik je kertas tu even die ade ckp 'nk kejap'.. masalah nye aku da amik dulu kertas tu,, so tggu la turn ko pulak! n disebabkan tu,, aku last person masuk kelas (dlm byk2 ahli)..

kks? kerja kursus sejarah la.. cg da kasi sblum cuti lg but,, hihi... malassssss! ish2.. baru je seminggu kan,, da byk homework aku dpt.. khb la,, geo la,, n so on... penat sehh! baru je lpas relax2 wk2 cuti tu.. harini,, nk cite pasal result aku.. result exam la.. x kan result kemasukan ipta pulakk! mm,, kawan2 aku ni.. sibuk nk bt senarai markah.. abis sume markah diorang tye.. tp yg teras je la.. comel la diorang tu.. sweet.. haha! n,, result aku,, ALHAMDULLILLAH ok.. not bad la..

6A 2B

hishh! bagi aku teruk la jugakk.. sbb ye la kalo bgus mesti la penuh sume kan? tp kan kelas 2 qudus,, ade bdk tu dapt 7A 1B/1C.. x tau la b ke c.. haiyaa.. teruk la aku ni.. duduk kelas KRK but Qudus lg pandai.. kena tingkat kan lg usaha.. yg aku panas kt sini,, cg belum bt lagi keputusan.. diorang(my classmates) da bt n siap tau kedudukan.. superb classmates la diorang tu.. abtw,, kali ni exam x la teruk sgt.. cam yg no 15 tu,, peratus die ok la.. x de la teruk sangat.. ALHAMDULLILLAH skali lg.. 

n x lupe jugak aku nk ckp kt cg2 aku,, TERIMA KASIH sbb ajar saye,, dari zero until now.. dan dgn usaha cg2 sume,, dpt la saye dpt keputusan mcm ni.. jasamu sentiasa dikenang.. n thnxx to all my friend cuz bg dorongan n semangat kt aku okeh? y'olls la sweetest classmates aku.. superb! thnkk jugak kpd ibu dan ayah aku.. bg bantuan kewangan beli buku rujukan..  




assalamualaikum.. bye y'olls! 

p/s: ade lg kerja kursus nnti.. geografi punya.. haisshh!