its JUNE !
1 June 2011

asssalamualaikum guys ! yeah ,, its JUNE babeh ! haha .. x de ape pun dlm bulan jun ni .. saje nk gedik2 buat2 happy .. actually haritu bulan mei ,, byk benda da berlaku .. contohnye ,, hari pekerja ,, birthday mak aku ,, hari ibu and hari guru .. and ade satu hari jugak ,, special for me .. hihi .. tp x pe la ,, aku x nk ckp .. nnti korg ckp aku syok sendiri la pulak ..

btw ,, korg ade ape ape perancangan x dlm bulan jun ni ? aku ? ade la sikit ,, kene antar kerja kursus sejarah n nk dapat result exam .. haha .. juz kidding ,, tp mmg betul pon sume tu .. setakat ni ,, x de ape2 perancangan tp ade la jugak satu .. majlis kahwin ank bapak saudara aku .. *ko paham ape aku ckp ?
mksud nye ,, cm sepupu aku la .. wow !! bez nye ..

n then ,, mmm .. tu je la kot .. k lah .. bye2 .. wasalam