cerita indonesia ?
2 June 2011

assalamualaikum sume ! pe kabar ? sihat ? busy x skang ni ? sbb aku nk ajk korg baca entri aku ni . entri aku kali ni ialah pasal cerita indonesia . pasti kt luar sane tu , byk peminat cerite indon kan ? or TIDAK SAMA SEKALI ! wahahahahhahaha . cube korg perhatikan , cite indon ni kan , paling kurang episod die mesti 100 kan ? huh ? x percaye ? sukati la nk caye or x . tp mmg betol pon .

cite indon ni sbnarnye kdg2 best n kdg2 x best . bagi aku la . tp bile aku tgok jalan cite die kan , mesti yg bodoh2 . (maaf bt peminat cite indon) . bgi aku die cm ulang perkara yg sama dn x logik . itu yg membuat kan episodnye beratus-ratus .. sape stuju angkat kaki . haha .

cube korg tgok kt tv3 , kan ade satu slot tu khas utk cite indon kan ? kebykan cite2 kt slot tu , sume nye ttg cinta . berdasarkan ape yg aku tgok la . n then ,, satu masalh kecik , akn cite tu besarkan .. haiyya .. n korg nk tau x satu trademark cite indon ni .. kalo dkt nk iklan kan or something , mesti diorang akn tgok byk kali n then sesetngah tu ade yg bkk mulut .. lebih kurg cam muke risau . n then , pengarah tu pulak cm slow2 kan babak2 tu .. ee ,, geram doh . rase cm nk cekik je ..

korg pernah x tgok cite ALISA ? bg aku la kan , sume babak2 dlm cite tu , sume nye cam bngong .. haishh .. pe la nk jadi .


n then skang ni kan ngah cuti kan . cube korg tgok pukul 3.00 ptg , mesti ade cite indon .. n then cite die mesti cite lagenda . dan lagenda die mesti lagenda BODOH (sorry bg sape yg minat cite indon) . ahli sihir la ,, pari2 la . nk bt cite pon biar la yg best2 sikit .. tv3 ni pon satu , dtg je cuti skolah , mule la nk tyngkan cite karut marut tu .. x de cite lain ke ?! org nk tgok marimar pon x boleh ! *pminat setia marimar nih ! haha !

k lah , smpai situ saje cite aku . k bye .. salam sume !