aku suke lagu2 ni ..
1 April 2011

first skali aku suke lagu BILA CINTA . disampaikan oleh FLIANTI VLEE atau GIO . sebenarnye diorang ni bercinta . maksudnye GIO ni mcm kasi lgu ni lah kt makwe die . ini lirik die . kalo korg nk dengar cri la kt youtube .

BILA CINTA-FLIANTI VLEE/GIO

Bila cinta kini.
Tak lagi bermakna
Yang ku rasa kini
Hanyalah nestapa
Ditinggalkan cinta masa lalu

Dulu kau tawarkan
Manisnya janjimu
Yang ku sambut itu
Dengan segenap hatiku
Bila engkau pergi
Tinggalkanku

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Ternyata memilih
Cinta yang fana

Perginya dirimu
merobek jantungku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan
Uuu...
Dalam harapan

pas2 aku suke lgu IMRAN AJMAIN yg bertajuk JIKA ENGKAU PERGI . first skali aku dengar lagu ni kt NLKO(nasi lemak kopi o) . pas2 aku search kt youtube , aku dgr lagu penuh die yg masih lg belum dirakam(lebih kurang mcm baru keluar la) . ni die lirik nye . kalo nk dengar , cam aku ckp td , search at youtube .

JIKA ENGKAU PERGI - IMRAN AJMAIN  
verse 1

Bermulanya semua hanya dengan rasa
ada saja yang tak kena
Rupanya kau berkasih
Menyingkir setia
Sandiwara penuh dusta

Prechorus 1

Kini ku beri satu amaran
Jangan nanti jadi cabaran
Aku ingin kau memadam kenangan
Menjadi mimpi berterbangan

Chorus

Jika engkau pergi, bulan dan bintang tetap masih di langit
Jika engkau pergi, air mengalir takkan berhenti
Jangan khuatir tentang diri ku
Ku janji takkan merindui mu

Verse 2

Bermusim resah hadir membelai
Menyentuh hati kecewa
Janji sehidup semati
Tinggal tiada lagi
Impian hancur depan mata

Prechorus 2

Semakin terungkap kepastian
Biarlah ku rela melepaskan
Pada mu cinta cuma lah mainan
Sekadar untuk senda bersama

Ulang Chorus

Bridge

Puas sudah ku berikan engkau segalanya
Jalan cerita pun nyata akan berubah

ok . aku rase tu saje lirik lagu pade hari ini . so kite berjumpe pada esok hari atau sekejap lg .. 
bye !