kawan makan kawan !!
9 March 2011



assalammualaikum ... slmat sejahtera .. ni ckp skit pasal kwn mkn kawan ...

x de lah .. ade sorang kwn aku ni name die ______ .. die dulu rapat lah ngan ashraf ...

ashraf tu lbih kurang cam abg angkat die lah ...

pas2 ade lah budak2 dlm klas tuh ckp die tu poyo lah ape lah ..

so sume org x suke die .. tp ade lah sorang ni name najihah ..

die pon x suke bdak tuh .. tp lain di mulut apbila kwn aku ni ckp yg diorang ni cam dah couple ..

padahal dulu die yg ckp kt kwan aku tuh mcm2 pasal ashraf .. tp tu lah aku ckp ,, CKAP LAIN DI MULUT TP HATI ..

aku rase die saje je couple ngan ashraf sbb die dengki ngan kwn aku ...

kalo x salah aku ,, diorang ni pnah nk jadi bestfrenz tp kalo skp budak najihah camtu ,, pe lgi kawan aku pon x jadi ah nk kwan ngan die ..

kat atas tu aku ade ltk gambar kawan makan kawan ... tp dlm cite nih bdk perempuan yg rampas bdk laki tuh ,, tp korg bayang kan je lah ..

*LAIN KALI X PAYAH LAH CKP X SUKA KALO SUKA
*SATU LAGI KAWAN AKU CKP ,, X PAYAH LAH NK BERLAGAK YG KO TU CANTIK SGT !!