cukup !!
11 March 2011

hihi .. cukup !! saje nk bgitau yg post ni maybe post terakhir sebelum aku jwb pekse ..
so korang2 tolonglah doa kan aku spy berjaya .. so ,, harini aku nk cite pasal sorang budak nih .. aku x suke budak ni .. die ni pemalas dan ___________ ... die ni maja yg ter amat sangat .. contohnye ,, die ni manja smpai org x leh marah die sbb die akan menangis .. x pham lah die ni .. sikit2 nangis .. grr .. angin aku ..
pas2 td kt kelas kitorang kemas lah kelas .. aku ngan adlena pasangkan pelapik meja tp die duduk diam je ..
bukan nk tolong ke ape .. gedik je .. nk conteng2 pulak .. pas2 org mintak tolong ,, sbnrnye kau x mintak pun .. die sendiri yg dtg sbb aku ade lah ckp buat keje lah kt kwan aku .. pas2 kawan aku kate ,, ni tgah buat keje lah nih .. pas2 aku ckp balik kalo dah bt keje x pe lah .. kalo yg x buat keje tuh buat lah .. pas2 die teros bngun dari tmpat duduk die .. pas2 die tolong kan cam x tolong je .. geram aku .. mmg saje je die tuh .. byk kali aku ngan kawan aku tgur tp die buat x tau je ... gedik !!! pas2 kalo aku stay ,, die bkan nk blaja ,, nk main je .. pas2 x siap keje umah ,, tiru org punye .. ni aku ckp dri hati aku .. x kesah lah org yg aku tulis dalam ni bace post nih ...
geram aku .. sume nk nangis ..